ועדת החוץ וההגנה הרוסית הגיעה לביקור בישראל: "התיאום בין צה"ל לרוסיה"

שלמה ריזל No Comments on ועדת החוץ וההגנה הרוסית הגיעה לביקור בישראל: "התיאום בין צה"ל לרוסיה"

משלחת רמת דרג, הגיעה לביקור בישראל ביומיים האחרונים, חברי ועדת חוץ וההגנה הרוסית כשישה סנאטורים בראשות יו"ר הוועדה, קיבלו סקירה על מבצע 'מגן צפוני' וההערכות בגבול. המשלחת סיירה במנהרות הכותל ואתרים נוספים

חברי המשלחת מקבלים סקירה בגבול הצפון צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היחסים שוב מתחממים. ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ אבי דיכטר (הליכוד), מארחת אתמול והיום (רביעי וחמישי), משלחת של ועדות החוץ וההגנה של מועצת הפדרציה הרוסית (הבית העליון של הפרלמנט).

על רקע המתיחות הרבה בצפון מול חיזבאללה, סיירה המשלחת  בגבול, במהלך הביקור קיבלו חברי המשלחת הסברים מקציני אוגדת הגליל על המצב הנוכחי בגזרה, לרבות על הפעילות במסגרת מבצע "מגן צפוני".

בהמשך, קיבלו חברי המשלחת תדרוך מראש חטיבת קשרי החוץ בצה"ל, תא"ל ארז מייזל, על מנגנון התיאום הביטחוני בין צה"ל לצבא רוסיה.

WhatsApp Image 2018-12-20 at 17.50.58(2)

המשלחת החלה את ביקורה אתמול, בדיון פאנל סגור עם חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ולאחר מכן נפגשו חברי המשלחת עם יו"ר הכנסת, ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין, עם ח"כ זאב אלקין, השר להגנת הסביבה והשר לירושלים ומורשת, ועם המשנה לראש המטה לביטחון לאומי, איתן בן דוד.

 

בשעות הערב סיירו חברי המשלחת, בליווי יו"ר הוועדה, ח"כ דיכטר, וח"כ עפר שלח, בעיר העתיקה בירושלים, כולל בכנסיית הקבר, בכותל המערבי ובמנהרות הכותל.

על חברי המשלחת נמנים הסנאטורים: קונסטנטין קוסאצ'ב, יו"ר ועדת החוץ. ויקטור בונדרב, יו"ר ועדת ההגנה, ובעברו מפקד חיל האוויר הרוסי. סרגיי קיסליאק, סגן יו"ר ועדת החוץ, ובעברו שגריר רוסיה בארה"ב. אולג סלזנב, חבר ועדת החוץ. ואלרי קוליקוב, חבר ועדת ההגנה.

WhatsApp Image 2018-12-20 at 17.50.58

 



0 תגובות